» مقالات » انگلستان » چگونه شهر نیوکاسل را به طور کامل بگردیم؟
شهر نیوکاسل
انگلستان

چگونه شهر نیوکاسل را به طور کامل بگردیم؟

1403-01-13 00239

نیوکاسل، شهری پر جنب و جوش در شمال شرقی انگلستان، ترکیبی لذت بخش از تاریخ، فرهنگ، زیبایی طبیعی و جاذبه های مدرن. از مرکز شهر شلوغ آن گرفته تا مناظر زیبا و مکان های دیدنی جذاب، این شهر مکان های دیدنی زیادی برای گشتن دارد. در این مقاله، ما شما را راهنمایی می‌کنیم که چگونه از بازدید خود از نیوکاسل بهترین تجربه را داشته باشید و اطمینان حاصل کنیم که تمام نقاط شهر را گشته اید. با یوروگردی همراه باشید.

 

معرفی

به نیوکاسل خوش آمدید، شهری که به‌خاطر میراث صنعتی، پل‌های نمادین، و مهمان‌نوازی گرم (جوردی) شهرت دارد.

 

شهر نیوکاسل

قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم، اجازه دهید با مروری بر آنچه نیوکاسل را به چنین مقصدی خاص تبدیل کرده است، شروع کنیم. نیوکاسل واقع در سواحل رودخانه تاین، دارای تاریخ غنی است که قدمت آن به دوران روم می رسد. امروزه به عنوان یک مرکز پر جنب و جوش هنر، موسیقی، ورزش و سرگرمی میباشد. نیوکاسل با فضای پر جنب و جوش، مردم محلی دوستانه و معماری خیره کننده خود، نوید یک تجربه واقعاً همه جانبه را می دهد.

 

رسیدن به شهر نیوکاسل

این شهر از طریق راه هوایی، راه آهن و جاده به خوبی به هم متصل است. فرودگاه بین المللی نیوکاسل دارای پروازهای داخلی و هم پروازهای بین المللی است و به راحتی از مکان های مختلف قابل دسترسی است. اگر سفر با قطار را ترجیح می دهید، ایستگاه مرکزی نیوکاسل یک مرکز حمل و نقل اصلی با اتصالات عالی به شهرهای دیگر انگلستان است. علاوه بر این، شبکه جاده ای کارآمد شهر امکان سفر راحت با ماشین یا اتوبوس را فراهم می کند.

مرتبط با این مطلب
معرفی و راهنمای شهر هلسینکی در فنلاند

 

کاوش در مرکز شهر

کاوش خود را با قدم زدن در امتداد خیابان خاکستری، با ردیفی از ساختمان‌های زیبای گرجستان، آغاز کنید. از معماری چشمگیر تئاتر رویال و بنای یادبود خیره کننده گری، ادای احترام به همنام شهر، ارل گری، دیدن کنید. در همان نزدیکی، شهر پرجنب‌وجوش گرینگر را خواهید دید که بازارهای تاریخی و فروشگاه‌های مد و سوغاتی را در خود جای داده است. فرصت بازدید از قلعه نمادین نیوکاسل را از دست ندهید، جایی که می توانید با گذشته قرون وسطایی شهر آشنا شوید.

شهر نیوکاسل
شهر نیوکاسل

تاریخ و فرهنگ نیوکاسل

از موزه بزرگ شمال دیدن کنید، گنجینه ای از آثار باستانی مربوط به دوره های مختلف، از جمله دیوار معروف هادریان. مرکز هنرهای معاصر بالتیک را که در آسیاب آرد تبدیل شده قرار دارد موزه ای است که میتوانید آنها را ببینید.

 

لذت بردن از زیبایی طبیعی نیوکاسل

با وجود اینکه نیوکاسل شهری شلوغ است، دارای زیبایی طبیعی خیره کننده ای است. پیاده‌روی را در امتداد Quayside شروع کنید و مناظری زیبا از رودخانه تاین و پل‌های نمادین آن، مانند پل هزاره گیت‌هد را خواهید دید. به Jesmond Dene بروید، پارکی آرام که در دره‌ای جنگلی واقع شده است و برای پیک‌نیک یا استراحت مناسب است. حومه نورثامبرلند را از دست ندهید.

 

زندگی شبانه پر جنب و جوش

نیوکاسل به خاطر زندگی شبانه پر جنب و جوشش مشهور است. از کوکتل‌بارهای شیک گرفته تا میخانه‌های سنتی و کلوب‌های پرجنب‌وجوش، شهر پس از تاریکی هوا زنده می‌شود. در منطقه معروف Quayside بچرخید، جایی که می توانید از نوشیدنی های کنار رودخانه و موسیقی زنده لذت ببرید. برای تجربه‌ای منحصربه‌فرد، به منطقه Ouseburn بروید, که به‌خاطر آبجوسازی‌های حرفه ای، مکان‌های موسیقی زنده، و گالری‌های هنری معروف است.

 

غذاهای معروف شهر نیوکاسل

طعم لذیذ محلی، stottie، یک رول نان سنتی, پر از مواد پر شده را امتحان کنید. بازار گرینگر را بگردید، جایی که می‌توانید انواع محصولات تازه، کالاهای صنایع دستی و طعم‌های بین‌المللی را امتحان کنید. نوشیدنی معروف نیوکاسل براون آل، یک آبجو محلی محبوب را حتما امتحان کنید.

مرتبط با این مطلب
۶ تا از بهترین هتل های شهر سنت امیلیون
شهر نیوکاسل
شهر نیوکاسل

خرید در نیوکاسل

اگر خرید در لیست ماجراجویی شما باشد، در نیوکاسل ناامید نخواهد شد. این شهر انبوهی از مقاصد خرید است، از بوتیک‌های گران‌قیمت گرفته تا فروشگاه‌های زنجیره‌ای محبوب. میدان intu Eldon را بگردید، یکی از بزرگترین مراکز خرید در بریتانیا، که طیف گسترده ای از برندهای مد و لباس های کلاسیک را ارائه می دهد.

 

مناطق اطراف

در حالی که نیوکاسل خود جاذبه های فراوانی را ارائه می دهد، ارزش آن را دارد که فراتر از محدوده های شهر برای کشف مناطق اطراف قدم بردارید. یک سفر کوتاه به شهر ساحلی زیبای Tynemouth داشته باشید، جایی که می توانید در سواحل خیره کننده استراحت کنید، از قلعه تاریخی Tynemouth و Priory دیدن کنید و در غذاخوری های محلی از غذاهای دریایی تازه میل کنید.

 

ورزش و سرگرمی در نیوکاسل

این شهر علاقه زیادی به فوتبال دارد و نیوکاسل یونایتد تیم محلی محبوب است. میتوانید یک مسابقه را در سنت جیمز پارک تماشا کنید. اگر راگبی بیشتر مورد پسند شماست، نیوکاسل فالکونز را در ورزشگاه کینگستون پارک را پیدا کنید.

 

جاذبه های خانوادگی مناسب در نیوکاسل

نیوکاسل یک مقصد فوق العاده برای خانواده ها است و مجموعه ای از جاذبه ها را ارائه می دهد که هم کودکان و هم بزرگسالان از آن لذت خواهند برد. یک روز مملو از سرگرمی را در مرکز علوم زندگی بگذرانید. به یکشنبه بازار نیوکاسل کویساید بروید، جایی که می‌توانید غرفه‌های فروش صنایع دستی محلی، غذاهای خیابانی را در انجا بخرید. فراموش نکنید که از مرکز ملی کتاب های کودک هفت داستان دیدن کنید، بهشتی برای خوانندگان جوان.

 

گزینه های اسکان

وقتی صحبت از محل اقامت می شود، نیوکاسل به همه اولویت ها و بودجه ها پاسخ می دهد. از هتل‌های لوکس با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از رودخانه گرفته تا هتل های ارزان، طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها در دسترس هستند. اقامت در مرکز شهر را برای دسترسی آسان به جاذبه‌ها و تفریحات شبانه در نظر بگیرید.

مرتبط با این مطلب
معروفترین و خوشمزه‌ترین غذاهای کشور یونان را بشناسید ۲۰۲۴
شهر نیوکاسل
شهر نیوکاسل

امیرمحمد آرام

سلام! من امیرمحمد هستم. سعی میکنم بهترین تجربه های سفر رو در اختیارتون بزارم، مطالب وبسایت یوروگردی میتونه راهنمایی خوبی برای سفر شما باشه. یوروگردی یک راهنمای سفر و مهاجرت هستش که بهترین تجربیات را برای شما فراهم می‌کنه. اگر به دنبال ماجراجویی، کسب اطلاعات درباره مکان های دیدنی و گردشگری و یا تجربه کردن فرهنگ‌های جدید هستید، با یوروگردی همراه باشید.🌍✈️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×