» مقالات » هلند » چگونه شهر لاهه را به طور کامل بگردیم؟
شهر لاهه
هلند

چگونه شهر لاهه را به طور کامل بگردیم؟

1403-01-27 10252

لاهه که با نام دن هاگ نیز شناخته می شود، شهری پرجنب و جوش و از نظر فرهنگی غنی است که در هلند واقع شده است. با یوروگردی همراه باشید.

 

معرفی شهر لاهه

به لاهه خوش آمدید، شهری با ترکیبی بی نظیر از تاریخ، هنر و زیبایی طبیعی. لاهه به عنوان مرکز سیاسی هلند و خانه خانواده سلطنتی هلند، دارای میراث فرهنگی غنی و فضایی جهانی است.

 

مقدمه

لاهه سومین شهر بزرگ هلند است و به دلیل ویژگی های بین المللی خود مشهور است. سازمان‌های بین‌المللی متعددی از جمله دیوان بین‌المللی دادگستری و دیوان کیفری بین‌المللی را در خود جای داده است. معماری باشکوه، کانال‌های زیبا و فضاهای سبز این شهر به جذابیت آن افزوده است و آن را به مقصدی برای مسافران تبدیل می‌کند که باید از آن بازدید کنند.

 

رسیدن به لاهه

قبل از شروع کاوش در لاهه، لازم است بدانید که چگونه به این شهر شگفت انگیز برسید. خوشبختانه، لاهه ارتباط خوبی با شهرهای بزرگ اروپایی دارد و زیرساخت های حمل و نقل عالی دارد. اگر با هواپیما وارد می شوید، فرودگاه اسخیپول آمستردام نزدیک ترین فرودگاه بین المللی است و از آنجا می توانید به راحتی با قطار یا ماشین به لاهه برسید. از طرف دیگر، می توانید پرواز مستقیم به فرودگاه روتردام لاهه را نیز در نظر بگیرید که به شهر نزدیک تر است.

شهر لاهه
شهر لاهه

اقامت در لاهه

برای استفاده بهینه از اقامت خود در لاهه، مهم است که محل اقامت مناسب را انتخاب کنید. این شهر طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها، از هتل‌های مجلل گرفته تا تخت‌خواب و صبحانه‌های دنج را ارائه می‌دهد. اقامت در مرکز شهر را برای دسترسی آسان به جاذبه های اصلی در نظر بگیرید یا یک هتل ساحلی در Scheveningen را برای تجربه ساحلی انتخاب کنید.

مرتبط با این مطلب
شهر لاهه شهری سیاسی در کشور هلند

 

نشانه های تاریخی

از Binnenhof، یک قلعه قرون وسطایی که اکنون پارلمان هلند را در خود جای داده است، دیدن کنید. کاخ خیره کننده صلح را که نمادی از عدالت بین المللی است، را میتوانید ببینید. موزه Mauritshuis را از دست ندهید، موزه ای که شاهکارهای عصر طلایی هلند، از جمله «دختری با گوشواره مروارید» ورمیر را به نمایش می گذارد.

 

موزه ها و گالری های هنری

لاهه با مجموعه ای از موزه ها و گالری های هنری بهشتی برای دوستداران هنر است. موزه Gemeentemuseum را که مجموعه گسترده ای از هنرهای مدرن و معاصر را در خود جای داده است را حتما ببینید. شگفتی های Escher را در Het Paleis کشف کنید، موزه ای که به هنر شگفت انگیز M.C اختصاص دارد. اشر. موزه Louwman برای علاقه مندان به خودرو ضروری است که مجموعه ای چشمگیر از خودروهای تاریخی را به نمایش می گذارد.

 

پارک ها و باغ ها

از ساحل زیبای Scheveningen دیدن کنید، جایی که می توانید استراحت کنید، به ورزش های آبی بپردازید یا در امتداد تفرجگاه قدم بزنید. پارک وستبروک و باغ ژاپنی برای دوستداران طبیعت عالی هستند و محیط های آرام و نمایش گل های خیره کننده را ارائه می دهند.

شهر لاهه
شهر لاهه

خرید و سرگرمی

اگر خرید در دستور کار شما است، به خیابان های پر جنب و جوش مرکز شهر لاهه بروید. در بوتیک‌ها، فروشگاه‌های مد سطح بالا، و بازارهای محلی مانند Haagse Markt را بگردید. برای مقداری سرگرمی، در تئاتر معروف Zuiderstrand تئاتر تماشا کنید یا از موسیقی زنده در یکی از بارهای شهر لذت ببرید.

 

غذا

از غذاهای سنتی هلندی گرفته تا غذاهای بین المللی، این شهر طیف گسترده ای از گزینه های غذاخوری را ارائه می دهد. غذاهای دریایی تازه را در یکی از رستوران‌های ساحلی Scheveningen امتحان کنید یا در رستوران محلی «rijsttafel» از غذاهای اندونزیایی لذت ببرید. فراموش نکنید که شیرینی معروف هلندی، استروپ وافل را امتحان کنید و آن را با آبجوی محلی امتحان کنید.

مرتبط با این مطلب
خیابان های معروف آمستردام
شهر لاهه
شهر لاهه

اطراف شهر لاهه

 

دلفت

تنها در فاصله کوتاهی از لاهه، دلفت شهری جذاب است که به‌خاطر سفال‌های نمادین آبی و سفیدش معروف است. از کارخانه رویال دلفت دیدن کنید تا شاهد مهارت پشت این سرامیک های زیبا باشید و مرکز شهر تاریخی با کانال های زیبا و معماری خیره کننده اش را ببینید.

 

شونینگن

Scheveningen واقع در ساحل دریای شمال، یک استراحتگاه ساحلی محبوب است که ترکیبی از آرامش و سرگرمی را ارائه می دهد. از یک روز در ساحل لذت ببرید، ورزش های آبی مختلف را امتحان کنید، یا از آکواریوم SEA LIFE Scheveningen دیدن کنید تا تجربه ای جذاب در زیر آب داشته باشید.

لیدن

با بازدید از شهر تاریخی لیدن که به خاطر معماری قرون وسطایی به خوبی حفظ شده و دانشگاه معتبرش شناخته شده است، قدم به گذشته بگذارید. کانال‌های جذاب را کاوش کنید، از موزه مشهور Rijksmuseum van Oudheden دیدن کنید و در میان Hortus Botanicus، یکی از قدیمی‌ترین باغ‌های گیاه‌شناسی جهان، قدم بزنید.

 

روتردام

برای تجربه ای جذاب، به روتردام بروید، شهری پر جنب و جوش که به دلیل معماری مدرن و طراحی شهری نوآورانه شهرت دارد. از مارکتال آینده‌نگر شگفت‌زده میشوید، از برج نمادین Euromast دیدن کنید و مناظر پانوراما را از شهر ببینید و صحنه‌های هنری خیابانی پر جنب و جوش را در محله‌های شیک Witte de Withstraat و Katendrecht را بگردید.

 

شهر لاهه
شهر لاهه

سوالات متداول

 

آیا لاهه فقط برای سیاست و سازمان های بین المللی است؟
اصلا! در حالی که لاهه به دلیل اهمیت سیاسی خود شناخته شده است، شهری بسیار جذاب برای گردشگران جهان است. این شهر یک مرکز فرهنگی با تاریخ غنی، صحنه هنری و زیبایی طبیعی است.

آیا میتوان انگلیسی در شهر صحبت کرد؟
بله، انگلیسی به طور گسترده در لاهه صحبت می شود، به خصوص در مناطق توریستی و موسسات. برای برقراری ارتباط با مردم محلی و گشت و گذار در شهر هیچ مشکلی نخواهید داشت.

مرتبط با این مطلب
بهترین تورهای تفریحی در فنلاند

بهترین زمان برای بازدید از لاهه چه زمانی است؟
لاهه در طول سال لذت بخش است، اما ماه های تابستان (ژوئن تا آگوست) آب و هوای دلپذیر و فضایی پر جنب و جوش را ارائه می دهد. با این حال، حتی در فصل کم پیک، این شهر جذابیت منحصر به فرد خود را دارد.

امیرمحمد آرام

سلام! من امیرمحمد هستم. سعی میکنم بهترین تجربه های سفر رو در اختیارتون بزارم، مطالب وبسایت یوروگردی میتونه راهنمایی خوبی برای سفر شما باشه. یوروگردی یک راهنمای سفر و مهاجرت هستش که بهترین تجربیات را برای شما فراهم می‌کنه. اگر به دنبال ماجراجویی، کسب اطلاعات درباره مکان های دیدنی و گردشگری و یا تجربه کردن فرهنگ‌های جدید هستید، با یوروگردی همراه باشید.🌍✈️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×